Avatar billede fommy Nybegynder
10. september 2005 - 15:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Datakabel vil ikke installeres

Jeg har et DKU5 datakabel som har virket fint nok på en anden pc.
Nu har jeg flyttet kablet til en anden pc og nu vil det ikke installeres.
Jeg har prøvet med begge drivere Nokia.
Både http://www.nokia.com/nokia/0,,62894,00.html og http://www.nokia.com/nokia/0,,5447,00.html men det lader ikke til at virke efter adskillige genstart.
Hvad løser jeg det?
Avatar billede sevelsted Nybegynder
14. september 2005 - 16:13 #1
Husk at du skal installerer kablet før PC suite, ellers virker det ikke...
Avatar billede fommy Nybegynder
14. september 2005 - 18:06 #2
Nej, det fandt jeg ud af. Er der noget jeg kan gøre ved det?
Når jeg kommer i nærheden af min maskine igen, prøver jeg lige at fjerne PC Suite og se om jeg kan "gøre det forfra".
Avatar billede sevelsted Nybegynder
14. september 2005 - 19:45 #3
Det vil være en god idé.

Afinstaller pcsuite, genstart, installer datakablet, genstart, tilslut telefonen og lad xp selv installere de sidste filer.
Installer så PCSuite igen.

Det burde virke, ellers giv mig lige besked om hvilke problemer du render ind i..
Avatar billede fommy Nybegynder
17. september 2005 - 13:10 #4
Det virkede ikke. Fjernede ellers det hele og genstartede og alt det der, men den kan stadig ikke finde driveren til kablet =(
Avatar billede sevelsted Nybegynder
17. september 2005 - 19:38 #5
??? finde driver til kablet ???
Driveren skulle gerne være et program som kører dig selv...
Avatar billede fommy Nybegynder
18. september 2005 - 10:30 #6
Det har jeg gjort, har brugt den officielle driver fra Nokia til DKU5 kabel, men det vil stadig ikke virke.
Avatar billede fommy Nybegynder
15. maj 2006 - 12:54 #7
Købte ny tlf og kabel