Avatar billede mills Nybegynder
09. september 2005 - 16:12 Der er 4 kommentarer

NEC 3540 A DVD RW vil ikke brænde! Hjælp!

Hej jeg tænkte på om nogle kunne hjælpe. Jeg har købt en DVD NEC brænder og lige pludselig vil den ikke brænde mine DVD RW mere Devil Jeg prøvede idag at lave backup at mit Itunes biblitek også skriver Itunes at der ikke blevet fundet nogen brænder eller software...
Windows XP vil heller ikke brænde hvis jeg prøver at trække og slippe. Så skriver den "Fejl under kopiring" Der opstod et problem da....
Hvad fanden sker der? Shocked
Har prøvet at update driver men det vil den heller ikke.
_________________
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. september 2005 - 17:43 #1
Fjern din brænder i enhedshåndtering, og genstart din maskine, så finder den brænderen igen. Se om ikke det virker ! !
Avatar billede mills Nybegynder
09. september 2005 - 17:56 #2
Nope det hjalp ikke. Har prøvet alt! Jeg tror sku det er defekt.
Avatar billede hcma Novice
10. september 2005 - 09:51 #3
kan du se drevet hvis du åbner "Denne Computer"  ?
Avatar billede mills Nybegynder
10. september 2005 - 10:58 #4
Ja jeg kan så og det kan også afspille både cd og dvdl. Desuden skriver XP at det virker uden problemer!