Avatar billede oz3kl Nybegynder
08. september 2005 - 21:25 Der er 1 kommentar

coppermine-program ?

er ikke så god til engelsk så derfor søger jeg lidt hjælp her ? hvordan kan jeg bruge coppermine til min hjemmeside min ide var at bruge det som et stort billedgalleri er det et scrit man ligger ind ? eller hvordan funger det ? har en hjemmeside der er lavet i frontpage 2003. her er linket til deres webside
http://coppermine-gallery.net/index.php
ps er ret ny indenfor dette så skær det ud i pap.
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 21:27 #1
Med hensyn til Coopermine, kan du vælge at ligge systemmet i en undermappe fx. billeder og når folk så skal se dine billeder henviser du til www.domain.dk/billeder