Avatar billede smeier Nybegynder
08. september 2005 - 15:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hjælp til banner

Har lige købt beatme.dk og tror jeg vil bruge den til noget underholdning/spil/fjol af en art.

Men fik en ide om et top banner/logo 728 x 90 eller gerne højere.

På banneret kunne være noget lign en lang knytnæve der slår et ansigt. F.eks en lang arm og knytnæve og ansigt i venstre side.
Nok ik nogen der gider lave det. Men er meget interesseret i forslag/gode ideér eller links til sider hvor de bruger noget lignende? eller evt. et udkast.

/ Troels
Avatar billede cpufan Juniormester
08. september 2005 - 17:11 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
08. september 2005 - 21:36 #2
Aj, vil slet ikke forsøge. CPUfan, den er lige i øjet!!! *LOL*
Avatar billede smeier Nybegynder
09. september 2005 - 07:18 #3
Linket ser ik ud til at virke lige pt. Men prøver igen lidt senere.
Avatar billede smeier Nybegynder
09. september 2005 - 09:08 #4
HAHA! Den er intet mindre end lige hvad jeg havde håbet på! Det er jo genialt det der...! Som Svend Gehrs ville have sagt det.
Avatar billede cpufan Juniormester
09. september 2005 - 09:27 #5
ok, vil du ha' ændret farver? hvor skal jeg sende den hen?
Avatar billede smeier Nybegynder
09. september 2005 - 09:30 #6
indtil videre er den perfekt. Er der mulighed for at vende tilbage inde for en uge hvis baggrundsfarven skal skiftes?!? Send den til troels.meier (at) gmail . com
Smid også lige et svar i samme vending.
Tak for hjælpen det var fanme fedt!
Avatar billede cpufan Juniormester
09. september 2005 - 09:34 #7
hvis 728 x 90 er et must, skal jeg lige ændre en smule, - eller kan du selv skalere
Avatar billede smeier Nybegynder
09. september 2005 - 09:36 #8
Det er fint som den er.
Avatar billede cpufan Juniormester
09. september 2005 - 09:38 #9
svar