Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
08. september 2005 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg bliver smidt af nettet efter et minut...hvad skyldes det?

Halløj.
Jeg har netop formateret og installeret lidt Ram i en gammel IBM Netvista. I forbindelse med installationen fik jeg lidt orm, men tror jeg fik nedkæmpet dem.
Desværre bliver jeg smidt af nettet efter ca. et minut når jeg surfer.
Jeg har imellemtiden afinstalleret al Norton da det blokerede for en del.
Men er der nogen der genkender symptomerne på at blive smidt af nettet efter ganske kort tid? Efter jeg bliver smidt af, skal jeg genstarte, så har jeg lige et minuts tid før det sker igen.
Takker
Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
08. september 2005 - 15:24 #1
Og by-the-way, jeg har en kabelforbindelse som virker på andre computere, så det er altså ikke kablerne eller provideren den er gal med.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
08. september 2005 - 15:25 #2
Yep... du kom vist ikke helt af med ormen.

Lav en hijackthis og smid den under emnet Virus herinde, så er der nok hjælp på vej...
Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
08. september 2005 - 15:41 #3
Takker, det er hermed gjort!