Avatar billede christianbroendum Nybegynder
08. september 2005 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Database Connection Error

Jeg får nedenstående besked når jeg prøver at oprette en gratis email på www.worldemail.com? Hvad betyder det?
mvh
Christian

Database Connection Error
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2)
Verify the SQL database is running
Check the SQL server is listening to the specified socket, IP address
Check the global configuration file (libs/Atmail/Config.pm) for the correct database details
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2005 - 11:16 #1
det betyder at:

1)  de har et database problem

2)  den som har kodet deres applikation har ikke gjordt meget ud af fejl håndtering

=> du kan ikke gøre noget
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
08. september 2005 - 11:18 #2
Hej

Tak for svar! Dvs jeg kan kun vente og håbe på det kommer til at virke?
mvh
Christian
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
08. september 2005 - 11:21 #3
hvordan virker pointafgivning??
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2005 - 11:47 #4
ja eller skrive en email til dem
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2005 - 11:47 #5
jeg skal først ligge et svar