Avatar billede janlnm30 Nybegynder
07. september 2005 - 18:06 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hjælp til nyhedsbox på hjemmesiden

Jeg har lavet en helt simpel hjemmeside i html til min nevø
der kører speedway....
Men jeg mangler en eller anden form for nyhedbox til forsiden, hvor de selv kan logge sig ind og skrive nyheder på forsiden(ikke en weblog).
Avatar billede domaz.dk Novice
07. september 2005 - 18:38 #1
Det du vil ha kræver lidt mere end bare html... så med mindre du har lidt kendskab til endten php eller asp bliver det svært...

du kan evt. kontakte mig på thansen@a-web.dk også kan vi finde ud af noget...
Avatar billede kalp Novice
07. september 2005 - 19:19 #2
Ja du kan evt. bruge dette script

http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=1567

Det simpelt.. ikke verdens bedste men kan da det du gerne vil have det skal kunne
men ellers er der bedre mere avancerede gæstebøger på samme side.. du søger blot på gæstebog i søgemaskinen.
Avatar billede janlnm30 Nybegynder
07. september 2005 - 19:42 #3
jeg har fundet en løsning ellers tak for hjælpen.i deler
Avatar billede domaz.dk Novice
07. september 2005 - 20:38 #4
okay... takker...
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 02:13 #5
janlnm30 du fik aldrig afsluttet spørgsmålet:)
Avatar billede janlnm30 Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:08 #6
unskyld jeg troede at jeg havde afsluttet spørgsmålet