Avatar billede goldenbaek Nybegynder
05. september 2005 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gratis ringetoner

Hej.
Er der nogen der kender til sider på nettet hvor man kan finde gratis ringetoner og billeder??? Mange siger at de er gratis men når man tjekker dem ud er de det ikke alligevel.
Avatar billede sevelsted Nybegynder
14. september 2005 - 16:15 #1
Køb dig en mobil telefon som kan afspille mp3 filer, de kan som oftest også afspille mp3 filer som ringetoner, så kan du selv overfører dem til din telefon via din computer...
Avatar billede ranger1 Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:39 #2
Hvis din telefon under støtter midi formatet så erdetbare medat komme ind på googel og lede efter free midi så kommer der en masse sider frem.

Hvis du ikke kan downloade dem til din computer og overfører dem til telefonen kan du måske hvis din telefon har wap bruge den wapbrowser til at hente midi filen ned med det gør du ved at indtaste hele urlen du finder på den midifil du vil have.

held og lykke med jagten på ringetonerne
Avatar billede abruscato Nybegynder
18. februar 2006 - 05:30 #3
http://www.gratisringetoner.dk er der en hel del gratis ringetoner, og på http://www.gratisportal.dk/?action=mobil-andre er der også nogle gratis mobillogoer og baggrunde.