Avatar billede basicq Nybegynder
05. september 2005 - 16:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

omdøb til doc

Kan jeg lave html kode (tabeller) og indsætte et billede (som objekt eller ande vis) og så omdøbe filen til .doc og så sende .doc filen pr mail, så modtager kan se de billeder som er med i .doc filen.

Takker /
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. september 2005 - 17:42 #1
Nej, HTML filer er ren tekst. Du bliver nød til at starte med en .doc fil, som du opretter tabeller i, og indsætter billedet.

/theSurfer
Avatar billede basicq Nybegynder
05. september 2005 - 20:18 #2
Ok men hvordan gør jeg det, jeg kan ikke se kildekoden på et .doc dokument når det ikke er et word html .doc dukument?

Og hvordan sætter jeg billeder ind i word som beskrevet i mit spørgsmål?.

Takker
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. september 2005 - 20:25 #3
Du skal bruge et tekstbehandligsprogra, der kan håndtere .doc-filer.. f.eks. Microsoft Word, OpenOffice eller StarOffice.

Ellers kan du lave HTML filen (+ billeder) om til CHM: http://www.vchm.com/download.htm

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. september 2005 - 20:28 #4
Programmet her er freeware: http://abeetech.com/

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. september 2005 - 20:36 #5
Avatar billede basicq Nybegynder
05. september 2005 - 22:08 #6
Det det sker i mit program er at, når man er færdig med at indtaste sine tal, ender man på en resultat side. På resultat siden bliver pt. skabt en .html fil med resultaterne i. Jeg vil gerne have en .doc fil istedet for en .html fil og jeg kan ikke bare kalde den .doc for så følger de billeder, som er i html filen ikke med hvis jeg sender .doc filen pr. mail.

Så det jeg leder efter er noget kode der gør at jeg kan sende billeder med i en .doc fil som jeg laver uden for selve programmet Word. :-)
Avatar billede silvershadow Nybegynder
06. september 2005 - 10:40 #7
Kan ikke bare tage et screendump af dit html billede og indsætte det sammen med dit billede i et word dokument og sende det som en e-mail?, ja jeg spørger bare.
Avatar billede basicq Nybegynder
07. september 2005 - 18:17 #8
Nej det kan man ikke, jeg ville jeg ikke spørge, hvis det var så nemt. Det hele sker dynamisk og jeg skal ikke selv gøre noget. Pt bliver det uden billede, og det er også ok for nu. Men er stadig interesseret i hvordan man gør?????

Takker
Avatar billede basicq Nybegynder
26. november 2005 - 11:40 #9
´