Avatar billede craft Nybegynder
04. september 2005 - 16:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med fyldfarve i Equation Editor

Jeg har installeret Equation Editor i Word til XP. Jeg lavede nogle formler i går, men når jeg åbner dokumentet i dag er der lige pludselig en grå baggrund på dem. Jeg har prøvet at højreklikke og vælge Formater objekt > Fanebladet 'Farver og streger', men feltet Farve står til ingen, så det hjælper ikke noget. Jeg har også prøvet at lave en ny ligning, men den bliver stadig med grå baggrund.

Hvad gør jeg?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 16:35 #1
Hvad hvis du vælger VIS UDSKRIFT, er "feltet" så også gråt?
Har Office Pakken det ikke med at sætte farver på objekter som er trukket ind i et dokument?
Avatar billede craft Nybegynder
04. september 2005 - 16:39 #2
Næ, det er faktisk ikke gråt, hvis jeg vælger Vid Udskrift - så virker det vel?

JEg har ikke oplevet, at Office sætter farver på objekter, som er kopieret ind i dokumentet.

Smider du et svar?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 16:41 #3
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 16:47 #4
Takker for point!