Avatar billede iigizmoii Nybegynder
04. september 2005 - 10:52 Der er 8 kommentarer

Nogen der har en 3d chat liggende?

Hej jeg søger en 3d chat, jeg selv kan bygge videre på. Dog hvis der er nogle, der ligger inde med en, som er næsten færdig kan jeg også bruge den. Jeg er villige til at give noget for den, men det er alt efter hvad den kan, og hvor god den er. Og ja jeg ved nogle nu vil komme, og sige du kan bare købe en programør osv. drop det! gider ikke høre på det, i kan læse overskriften, og den siger sig selv. Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig :D

MVH steffen
Avatar billede no_doubt Nybegynder
04. september 2005 - 11:00 #1
en som netslottet ? ;-)
Avatar billede iigizmoii Nybegynder
04. september 2005 - 11:02 #2
Ja noget i den stil
Avatar billede iigizmoii Nybegynder
04. september 2005 - 11:03 #3
Eller ikke noget i den stil ja sådan noget som netslottet
Avatar billede iigizmoii Nybegynder
04. september 2005 - 11:08 #4
no doubt var det noget du kunne hjælpe med ?
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2005 - 11:40 #5
Har Netslottet ikke en utrolig lighed med Netstationen.dk? :)
Avatar billede leif Seniormester
04. september 2005 - 11:47 #6
Nogen der kan forklare mig hvad der er så populært ved 3D chats ? Jeg synes jeg ser mange spørgsmål vedr. dem !
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2005 - 13:39 #7
leif > Enig.
Avatar billede christoffero Nybegynder
05. september 2005 - 11:07 #8
viceværten hehe ;) enig, ryd de 3d chats og luk internettet :)