Avatar billede a1a1 Novice
02. september 2005 - 23:43 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

84% karma - hvem?

hvor kommer det fra?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. september 2005 - 23:45 #1
Det er ikke til at sige, hvis folk ikke underskriver. Jeg underskriver altid selv det kamra jeg tildelen, men det er ikke almindeligt
Avatar billede a1a1 Novice
02. september 2005 - 23:47 #2
når jeg går ind på min profil er der en "karma" på 75%, men jeg kan ikke se fra hvem?
er det meningen?
Hvis ja hvorfor?

og hvorfor siger den så 84% når man sætter musen over sin "karma" i et spm.?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. september 2005 - 23:51 #3
Ja det er meninger (fra admins side) at karma skal kunne gives annomymt da karma ellers ender i hævn og muderkastning. 75 % er jo en flot tildeling som du sagtens kan være tilfreds med. Jeg skriver selv alt under, da jeg selvfølgelig står ved det jeg har sagt. I virkelig kan man vel sige at karma der ikke er kommenteret er værdiløst, tallet 75% siger jo ikke så meget.

Hvorfor den siger 84% kan jeg ikke forklare
Avatar billede boxer Nybegynder
02. september 2005 - 23:52 #4
Nej det er forskelligt om der skrives under - jeg gør det også altid. Det er jo altid rart at vide hvor skulderklappet kommer fra :o)

Jeg kan se at du kun har 1 synlig karma. På et tidspunkt forsvandt karma-kommentarerne. Men karmaprocenten blev der.
At du kun har en synlig karma, er nok udtryk for at du ikke har været så aktiv på E det sidste stykke tid.
Er man aktiv på E får man en del karmatildelinger. De fleste gode men der sniger sig også en "dårlig" ind engang i mellem.
Avatar billede boxer Nybegynder
02. september 2005 - 23:54 #5
Ja en 75% karma er en god karma. Men når din karma er - som i A1's tilfælde - 84%, trækker en karma på 75% faktisk ned. Sørgeligt men sandt.
Avatar billede a1a1 Novice
02. september 2005 - 23:59 #6
jeg synes bare ikke at det hænger sammen, min 75% er fra en ukendt bruger der står "karma [75% pic], og ingen kommentar (det kan være et mellemrum).

De 84% kommer vel af et eller andet, evt. karma uden kommentar

Det kunne da bare være sjov at se hvormange / hvormeget folk kan bruge det man skriver....
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 00:00 #7
hvem vi ha pointsne?
eller kan i dele?

;o)
Avatar billede boxer Nybegynder
03. september 2005 - 00:04 #8
Grunden er at disse karmaer forsvandt på et tidspunkt. Ingen af os kan se dem fra en bestemt dato - kan ikke huske hvornår det skete.
Karmaprocenten forsvandt ikke. Da du fik denne 75% karma, havde du nogle andre karmaer - dem der forsvandt og ikke længere kan ses af den der har fået den.
Det lyder kringlet og det er det også :o)

Spørgsmål vedr. E plejer at være gratis. Du smider bare selv et svar og nupper alle pointene ;o)
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 00:08 #9
;o)
jeg vil gerne dele det ene point mellem os...;o) (joke)
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 00:09 #10
1/3b
Avatar billede boxer Nybegynder
03. september 2005 - 00:25 #11
Ja okay det tæller jo også med i statistikken :o)
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 00:46 #12
;o) jeg tog halvdelen selv
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 00:48 #13
men tak for inputet ;o) nogle gange er der bare ting der er som de er og er sådan....
Avatar billede c-holst Novice
10. september 2005 - 17:23 #14
så skulle der være en lille karma så du kan se om der er sket noget