Avatar billede summer Mester
02. september 2005 - 09:46 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Er der stadig problemer med mail fra Eksperten

Jeg oplever periodevis udeblivelse af mail i timevis ind i mellem. Sidst har jeg ikke fået en eneste siden i går middags.
Er jeg den eneste???
Avatar billede huset Praktikant
02. september 2005 - 12:17 #1
Utallige tråde om dette, men har nogen af dem hjulpet :D
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 13:03 #2
huset ikke en døjt *GG*, men ja der er stadig problemer, jeg mangeler mange mails, og er ved at blive sindsyg over det *G*
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2005 - 13:07 #3
ja - den er gal med "nye spm. email" igen igen igen igen

jeg har skrevet til IDG og fortalt at det er 10. gang indenfor
godt 2 måneder at det er sket

intet svar endnu
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 13:10 #4
arne_v vi må jo bare have lavet noget reklame for du ved nok ;) så opdager de det vel før eller siden ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2005 - 13:14 #5
Det kunne også være ganske underholdende med en historie på www.comon.dk
med overskriften "Store drifts problemer på IDG site"

:-)
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 13:24 #6
LOL ja gad vide om man ikke kunne få en journalist til at kigge på det (og jeg mener det faktisk *G*)
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2005 - 13:30 #7
ja fandme så er det galt igen....få det da ordnet så det kører stabilt. Når det har virket før må det være en der roder i koden uden overblik over konsekvenserne.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2005 - 13:31 #8
gg ps vi kan rolig skrive noget frækt for ingne opdager det jo
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 13:38 #9
ja det er imponerende at den feature ikke virker, er ret sikker på der er flere her på siden der lavede noget dom virkede ordenligt gratis, bare for at slippe for det her irriterende p** *G*
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2005 - 14:00 #10
tror det virker nu har lige fået email om din kommentar screen brille ....så mon ik de er trætte af at høre på os gg
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2005 - 14:02 #11
så det eneste der mangler nu er alle de indlæg som ikke er send ud efter det ikke virkede.. gg ellers må man jo lave et nyt indlæg med sit spørgsmål og håbe på det dukker op
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2005 - 14:02 #12
jeg har hele tiden fået "aktivitet i spm. email" - det er kun "nye spm. email"
jeg ikke får
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 14:08 #13
enig med arne_v er kun nye det halter emd (dog oplever jeg en forsinkelse i mails fra tråede jeg deltager i, men de kommer, det er mere end man kan sige om nye spørgsmål)
Avatar billede summer Mester
02. september 2005 - 15:21 #14
Ja de eneste mail jeg har fået i dag er så de 13 ang. denne tråd :(

Nå pyt, jeg går en tur. Det har jeg nok også bedre af.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2005 - 20:55 #15
jeg har lige fået 3 nye spm. email fra i går formiddags

måske kommer de nu
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 21:01 #16
har lige fået en 20 stykker fra igår, ja ja bedre sent end aldrig *G*
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2005 - 21:10 #17
ok bare vi får dem...vi er så nemme at gøre tilpas gg
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. september 2005 - 22:39 #18
2gange i denne uge har jeg fået tilsendt 125 stk efter en larmende tavs dag.
Glad for jeg ikke har fornyet mit Pro endnu
Avatar billede summer Mester
02. september 2005 - 23:39 #19
Jeg skrev tidligere i dag til IDG - har lige fået 136 mail !!!
Avatar billede huset Praktikant
03. september 2005 - 08:39 #20
Sjovt ingen coadmin er på banen :(

Har E stadig disse "ansat"?
Avatar billede summer Mester
03. september 2005 - 10:33 #21
Hvis jeg havde noget ansvar med eksperten, ville jeg også gemme mig lidt.
Det der irriterer mig allermest, er denne larmende tavshed. Det kan være nok så træls med alle disse fejl, men man kunne vel give lidt oplysning om situationen.

Prøv en gang at forestille sig en privat virksomhed ledet som eksperten!! De ansvarlige ville ikke have ret lang tid i firmaet!!
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2005 - 10:34 #22
ja det tror jeg - ikke lang tid siden at roenving sidst var coadmin in action

men de har jo intet med hverken koden eller diften af E at gøre - kun med
det der sker på E (når den altså virker)
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2005 - 10:34 #23
E ejes af IDG

og det er et privat firma
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. september 2005 - 10:39 #24
Jeg er 4 minuttter om at få det indlæg du lige har lagt ind(arne v), eller rettere om at få en mail om at der er et indlæg
Avatar billede summer Mester
03. september 2005 - 10:43 #25
Ja det er klar over, men IDG lader jo til at være ligeglade med eksperten - derfor min bem. 03/09-2005 10:33:08
Avatar billede huset Praktikant
03. september 2005 - 10:55 #26
Kommentar: arne_v

De er stadig vores talerør til the all mighty leader :D

Vi burde alle sammen pakke sydfrugter, og hoppe til andre sites.
Avatar billede screem_brille Novice
03. september 2005 - 11:43 #27
huset hørt ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. september 2005 - 12:51 #28
Nogen gange får man mails med det samme, andre gange går der lang tid..

Jeg tror at jeg vil sætte et filter op.. hvis emnet på mine mails indeholder ordene "mail" eller "karma", skal de automatisk slettes.. for det hjælper åbenbart ikke en sk!d at oprette disse spm..

Bare spild af tid og ressourcer..

Jeg vil anbefale at bruge http://www.uniteit.dk i stedet.. lad os få gang i UniteIT.dk..

/theSurfer
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. september 2005 - 13:40 #29
Noget andet er, jeg har idag kun fået indlæg om dette emne, alt andet har jeg intet set noet fra, det er da underligt
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2005 - 15:42 #30
yoyoen er vist iøvrigt nede igen - jeg har ikk efået nye spm. email siden engang i nat ...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. september 2005 - 18:39 #31
Så gik der hul på bylden og ind raslede 35 beskeder om aktivitet på E
Avatar billede huset Praktikant
03. september 2005 - 18:44 #32
Intet her.

Møg site
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. september 2005 - 19:06 #33
Sjovt.. jeg har løbende fået mails.. både i dette spm, og de andre spm jeg deltager i..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. september 2005 - 19:07 #34
huset> Hvad siger du til det?: http://www.eksperten.dk/spm/644821

/theSurfer