Avatar billede zola Novice
02. september 2005 - 08:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lukke spørgsmål??

Jeg har nogle spørgsmål jeg ikke kan komme ind på og derfor kan jeg heller ikke lukke dem...??
nogle forslag??
Avatar billede boxer Nybegynder
02. september 2005 - 08:50 #1
Dette er listen over dine åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=zola&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Desværre er det sådan at nogle brugere ikke kan komme ind på nogle spørgsmål. Det kan være spørgsmål de selv har oprettet eller spørgsmål andre har oprettet.
Der er ikke nogen forklaring på fænomenet. Men det er irriterende :o/
Avatar billede kalp Novice
02. september 2005 - 08:57 #2
Boxer >> Det ser ud til, at det kun er et problem, som ikke PRO brugere oplever... Jeg har i hvertfald ikke set en PRO bruger opleve problemet endnu.
Avatar billede boxer Nybegynder
02. september 2005 - 09:40 #3
Nej - sidste gang der var en der oprettede et spørgsmål om samme emne, var der også en pro bruger der ikke kunne se spørgsmålet.
Underligt...
Avatar billede jokkejensen Novice
02. september 2005 - 10:13 #4
ja det er gældende for alle, (fik vi bekræftet sidst :))
Avatar billede espersen Novice
02. september 2005 - 11:22 #5
pro brugere kan indstille visningen til at ignorere indlæg fra brugere med under x% i karma - dermed ser jeg fx ikke indlæg fra brugere med under 10% i karma ;o)
Avatar billede kalp Novice
02. september 2005 - 11:34 #6
Hvilket jeg ser som en meget meget underlig feature på eksperten.. hvad med at det istedet lavede en mere konkret "Ignorer bruger" funktion.. eller den findes måske allerede? gemt et sted blandt fejlene på siden?
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 13:05 #7
kalp bruger man firefox har jeg netop en løsning til dette ;) (og det er lækkert med en blackliste funktion *GG*) funktionen at kunne blackliste brugere har været her tidligere, men er blevet fjernet igen har jeg fået at vide.
Avatar billede zola Novice
06. september 2005 - 08:16 #8
hmmm
Avatar billede zola Novice
08. september 2005 - 21:10 #9
lukker