Avatar billede ttx-dexter Nybegynder
01. september 2005 - 23:12 Der er 5 kommentarer

Når DVD-drev med medie kører standser hele arbejdet på min compu

Håber I kan hjælpe mig!

Nå jeg ligger et medie i mit dvd-drev - og drevet begynder at læse dvd / cd... standser / næsten fryser alt. Hvis jeg hører musik samtidig begynder musikken at spille i virkelig slow-motion og alt står næsten stille! - dette gælder både for mim dvd-brænder + cd-rom drev som jeg har i reserve!

Jeg kører med den nyeste bios til mit ASUS P5WD2 (ram har jeg nogle hyperx, p4 processor etc. så halv nyt er det hele) Kører med den allernyeste windows opdatering! Har formateret min computer 2 gangen - uden resultat...

DVD-drev er master
DVD-brænder er slave
Min satahdd med WinXP er i "satastik 1" på bundkort
Min anden satahdd uden styresys. er i "satastik 2" på bundkort
(sata disk kører ikke raid)

Nogen som har nogle forslag??? - Håber I kan hjælpe mig - det er super trist! :( -
Avatar billede ttx-dexter Nybegynder
01. september 2005 - 23:14 #1
har 1024 i ram...
Avatar billede darth-domino Nybegynder
02. september 2005 - 07:43 #2
Hmm... det lyder som om at din computer går i konflikt med sig selv...

Er dine Drev sat som CS eller som Slave & Master?
Avatar billede milter Ekspert
02. september 2005 - 10:00 #3
Jeg ved ikke, om det løser dit problem, men normalt skal en brænder sidde som master.
Avatar billede mrrius Nybegynder
02. september 2005 - 11:25 #4
er det kun når du bruger dvd-drev at problemet er der , eller er problemet der også med dvd rw drev?
hvis det kun er dvd drevet , så kan det være fordi du ikke lukkede cd'en da den blev brendt. der er også nogle drev , som ikke kan lide at læse dvd+ skiver , eller dvd- for den sags skyld. det kan også skyldes den brænde format der er blevet brugt.
Og til sidst , så kan det skyldes fejl på mediet.
Avatar billede mrrius Nybegynder
14. oktober 2005 - 11:12 #5
responce?