Avatar billede olai Juniormester
01. september 2005 - 10:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En opgave

Hej Eksperter

Jeg har netop lavet denne side; www.akhorses.dk

Hvis i går ind på den og trykker >salgsheste
Ser i mit problem. Brugeren af siden sender en email
med den hest som skal online, og da jeg er en ASP/PHP spasser
aner jeg ikke hvordan jeg løser mit problem, som er at det kunne
være fedt hvis han kunne logge ind og selv lægge sin hest online.
Men hvordan ? og med hvad ?
Findes der ude på nettet et simpelt script som kan løse mit problem ?`

/olai
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
01. september 2005 - 10:31 #1
Det du spørger om , kræver så specifik kode, at du bør tage dig sammen, og få helbredt dine spasmer, ved at læse nogle tutorals, og lære at kode.

Eller betale en programmør 1000kr. i timen for at ordne det. (Meget lav pris.)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2005 - 10:32 #2
kontakt mig på msn: mark.mikkelsen@mail.dk så skal jeg se på det. Jeg har fri kl. 16.
Avatar billede olai Juniormester
01. september 2005 - 11:25 #3
no doubt> du er hermed tilføjet.

there-is-only-xul> Ja det tænkte jeg nok, men det er nemmere sagt end gjort, men jo du har ret, jeg må ud på nettet og terpe .....
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2005 - 16:41 #4
så må du gerne skrive
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2005 - 22:55 #5
Hvis du nu ville kontakte mig har jeg gjort lidt klar til dig..
Avatar billede olai Juniormester
02. september 2005 - 00:49 #6
No Doubt- Det må du undskylde, var til familiefest, og det trak ud :-( *hik*
Avatar billede olai Juniormester
02. september 2005 - 22:19 #7
No doubt- smid et svar !!! ;-)
Avatar billede olai Juniormester
03. september 2005 - 00:31 #8
fik det løst selv nu