Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
26. august 2005 - 18:01 Der er 8 kommentarer

åbning af link

der er nogle link jeg ikke kan åbne
Den skriver følgene Instruktionen ved 0x62308d19 referede hukommelse ved 0x01ee38c hukommelsen kune ikke read .
Jeg forstår ikke hvad der menes håber i kan hjælpe mig i må godt skrive det så en begynder forstår det
Venligst
Per Johannessen
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
26. august 2005 - 19:50 #1
Hvad er det for nogle links du prøver på at åbne.

Har du et eksempel?
Får du blå skærm og skal arbryde eller hvad.
Umiddelbart virker det som en fejl i din windows explorer, så den skal geninstalleres
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
26. august 2005 - 19:54 #2
hvordan geninstallerer jeg explorer
Per J
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
26. august 2005 - 20:02 #3
Vi starter lige med noget andet:

Vælg start -> kør skriv sfc /scannow - din windows-cd skal sidde i drevet.

Derved foretages en total kontrol af hele windowsinstallationen.
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
26. august 2005 - 21:03 #4
den skriver windows kan ikke finde den
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
26. august 2005 - 21:16 #5
det er link med spil den åbner ikke den slår fra når jeg vil åbne
Avatar billede kjulius Novice
27. august 2005 - 00:15 #6
Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvad det er, men vi har på min arbejdsplads observeret lignende fænomener efter installation af nyere java versioner fra Sun. Da vi kørte med Microsofts java (som de ikke længere leverer med Windows XP), var der ingen problemer.
Forhåbentlig får de snart løst problemerne...

Evt. kan du hente den gamle Microsoft java version her
http://www.testby.dk/
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
27. august 2005 - 07:49 #7
tak for forslaget men det hjalp desværre ikke
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
28. august 2005 - 16:02 #8
nu ser det ikke ud til jeg kan komme videre , men jeg har prøvet om jeg kan genindlæse windows xp men heller ikke det kunne lykkes
den skriver følgene Windows media player kan ikke afspille filen filen kan være beskadiget eller afspilleren understøtter ikke det format du søger .
Jeg har sat cd-rom i