Avatar billede testman Nybegynder
26. august 2005 - 13:00 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål om datagrid - nemt tror jeg

Jeg har lavet lavet et datagrid med nogle informationer. Hver eneste gang jeg kører programmet skal jeg klikke på et lille kryds i datagriddet for at man kan se informationerne.
Hvordan gør man så oversigten kommer med det samme?
Avatar billede sjh Nybegynder
27. august 2005 - 19:51 #1
Jeg vil tro det er noget med den database du bruger.. måske noget SQL som er sammensat så den kun viser noget af din information.. men er ikke sikker.. mener aldrig jeg har set noget med et "kryds" i datagrid..
Avatar billede testman Nybegynder
28. august 2005 - 09:28 #2
Narj - det er ikke noget med sql. Den viser ikke et kryds som information, men viser tabellen "sammenlukket" så man skal trykke på tabellen for at se informationen. Håber du forstår...