Avatar billede icantwin Nybegynder
25. august 2005 - 10:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få adgang til www.eksperten.dk/spm/603927

Hvordan kan det være, og kan problemet løses af nogle af ekspertens folk?
Avatar billede icantwin Nybegynder
25. august 2005 - 10:50 #1
Der sker bare en fejl på siden, når den åbnes, der vises ingen spørgsmål eller svar!
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. august 2005 - 11:05 #2
Montering af AGP-port i Dell comp.  200 point fra icantwin

Hej jeg har lige kobt et AGP grafikkort til min Dell DimensionTM 2400. Men jeg finder så desvære ud af at der ikke sidder nogen AGP-port på computerens bundkort. Men jeg kan se at der i bundkortet er gjort klar til montering af en AGP-port. Så jeg tænkte om det på en eller anden måde kunne lade sig gøre at købe en "AGP-indfatning", som man så selv kunne montere i computeren?

Og hvis det er muligt, er det så noget jeg bør kaste mig ud i, eller kræver det at jeg skal lodde osv? Jeg kan se at der er tre skruehuller det sted på bundkortet hvor der er gjort klart til en AGP-port, så mon ikke man bare kan skrue en "indfatning" på plads?

Eller er der evt. en anden måde jeg kan løse mit problem på? eller bliver jeg nødt til at bytte min nye grafikkort?

mvh søren
Du mener dette?
Avatar billede icantwin Nybegynder
25. august 2005 - 11:11 #3
Ja, men kan ikke få adgang til spørgsmålet, hvordan kan det være? Kan få adgang til alle andre spørgsmål.

Får bare vist en blå tom side!...
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. august 2005 - 14:00 #4
Kør en diskoprydning, tøm history
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 17:34 #5
ppet49, normalt lægger man ikke svar i spørgsmål vedrørende eksperten ;)
Avatar billede icantwin Nybegynder
25. august 2005 - 18:08 #6
"Kør en diskoprydning, tøm history"!

Det hjalp ikke, og nu sidder jeg endda ved en helt anden computer med en helt anden internetforbindelse! Underligt!
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2005 - 23:27 #7
Jeg kan heller ikke åbne den tråd, som det er tilfældet med nogle få andre. Det har været oppe før, bl.a. her: http://www.eksperten.dk/spm/636437
Avatar billede icantwin Nybegynder
29. august 2005 - 09:10 #8
underligt, man må håbe det er et problem som ekspertens folk kan løse på et tidspunkt.
Avatar billede screem_brille Novice
29. august 2005 - 09:24 #9
ingen problemer med at åbne sider her, hvilken browser bruger i ?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2005 - 10:18 #10
For mig gælder det både i IE og i Firefox.
Her er det en artikel som der er problemer med http://www.eksperten.dk/spm/643721
Avatar billede huset Praktikant
29. august 2005 - 11:37 #11
Samme problem her