Avatar billede lkt Juniormester
24. august 2005 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning - adresseliste

Jeg skal lave en adresseliste, hvor jeg har lavet en flettefil til. Men jeg får kun et navn til at stå på hver side, det vil sige, at jeg får 50 sider ud med 1 navn på hver, istedet for 2 sider med 50 navne på.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede jkrons Professor
24. august 2005 - 11:59 #1
Ja, du skal vælge Katalog eller Adresseliste som Hoveddokument afhængig af hvilken version af Word du anvender.
Avatar billede lkt Juniormester
24. august 2005 - 12:31 #2
Jeg går ind i Adresseliste, men der kommer stadig kun 1 på hvr side. Jeg bruger Office 2003
Avatar billede jkrons Professor
24. august 2005 - 12:34 #3
Du skal lave en tabel med en række og lige så mange celler som du har felter. Så sætter du et felt ind i hver celle. Flet så. Du må ikke lave overskriftsrækker inden du fletter.
Avatar billede lkt Juniormester
24. august 2005 - 12:49 #4
Tak for hjælpen.

Giv mig et svar, så får du point.
Avatar billede jkrons Professor
24. august 2005 - 13:13 #5
Velbekomme :-)