Avatar billede dr-dew Nybegynder
12. april 2001 - 23:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Modem problemer

Jeg har et problem med interne modemer! Indtil videre har jeg haft problemet med et SuperVoice og et Jensen modem - begge med PCI og et Conexant chipset. De smider mig af nettet stort set hele tiden! Eller også hyler de når jeg er connectet - også selv om al lyd er slået fra.

Jeg har prøvet et LASAT WebSetGo extern modem, og det fungerer fint.

De interne modemer fungerer fint under Win98SE / ME
Avatar billede riversen Nybegynder
12. april 2001 - 23:55 #1
lyder lidt som driver-problemer. Har du sidst nye...
Avatar billede cvsac Nybegynder
12. april 2001 - 23:58 #2
få byttet modemet ... JEG VED AT DET ER DET ... jeg arbejder for et firma der servicere de modemet og de går HELE tiden i stykker ....

så bytet lortet så virker det .. du har en af de typiske fejle
Avatar billede dr-dew Nybegynder
12. april 2001 - 23:58 #3
Ja, dem der var med.... Men drivere til et SuperVoice modem, er dælme svære at finde! - det er ikke lykkedes mig endnu..
Avatar billede cvsac Nybegynder
12. april 2001 - 23:59 #4
`hvor har du købt din amskine ?
Avatar billede dr-dew Nybegynder
12. april 2001 - 23:59 #5
...der er bare det ved det, at jeg har fået Jensen modemet (der er helt nyt) byttet en gang... pga samme fejl!
Avatar billede dr-dew Nybegynder
13. april 2001 - 00:01 #6
maskinen er 2½ år gammel - en PII 233 Mhz med MMX og 128 MB Ram
Avatar billede dr-dew Nybegynder
13. april 2001 - 00:02 #7
men ville det være en god ide at kontakte Jensen Skandinavia??
Avatar billede cvsac Nybegynder
13. april 2001 - 00:03 #8
ja helt sikkert ...
Avatar billede dr-dew Nybegynder
13. april 2001 - 00:06 #9
ok - det vil jeg så gøre på tirsdag... En anden ting jeg har opdaget med de samme modemer på i en anden P166 er, at de KRÆVER MMX - er det ikke lidt ringe, når det ikke er angivet i minimumskravene???
Avatar billede dr-dew Nybegynder
15. april 2001 - 15:29 #10
Spørgsmålet er lukket.
Tak for hjælpen!