Avatar billede mr2wear Nybegynder
21. august 2005 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe Acrobat Proffesional - Lave PDF af word-dokument (problem)

Hey ekspert's,
vidste ik lige hvor jeg skulle smide det her spørgsmål - så det blev her :)

jeg skal lave en PDF fra et word-dokument.
jeg gør som normalt, trykker på Create PDF > From File... og vælger min fil.. men så istedet for at lave min PDF, åbner den dokumentet i word og så sker der ik rigtig mer :)

- Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede oniel Nybegynder
21. august 2005 - 13:00 #1
Prøv at højreklikke på din *.doc, så skulle der gerne være en mulighed for at "Convert to Adobe PDF"
Avatar billede mr2wear Nybegynder
21. august 2005 - 13:17 #2
jep.. men der sker stadig ik noget?
Avatar billede oniel Nybegynder
21. august 2005 - 13:34 #3
OK - så prøv da: Højreklik *.doc og vælg "Åben med" og find så Acrobat

Hvis det heller ikke virker, vil jeg tro du skal ud i noget med en geninstallering af Acrobat
Avatar billede mr2wear Nybegynder
21. august 2005 - 13:37 #4
jeg har fundet en anden løsning.. åbner .doc og vælger Print og så 'printer' jeg dokumentet ud med Acrobat Reader.. lidt specielt, men det virker..

ellers tak for hjælpen ;)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Alle kurser indenfor Microsoft 365 – både til begyndere og øvede.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester