Avatar billede mr2wear Nybegynder
21. august 2005 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe Acrobat Proffesional - Lave PDF af word-dokument (problem)

Hey ekspert's,
vidste ik lige hvor jeg skulle smide det her spørgsmål - så det blev her :)

jeg skal lave en PDF fra et word-dokument.
jeg gør som normalt, trykker på Create PDF > From File... og vælger min fil.. men så istedet for at lave min PDF, åbner den dokumentet i word og så sker der ik rigtig mer :)

- Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede oniel Nybegynder
21. august 2005 - 13:00 #1
Prøv at højreklikke på din *.doc, så skulle der gerne være en mulighed for at "Convert to Adobe PDF"
Avatar billede mr2wear Nybegynder
21. august 2005 - 13:17 #2
jep.. men der sker stadig ik noget?
Avatar billede oniel Nybegynder
21. august 2005 - 13:34 #3
OK - så prøv da: Højreklik *.doc og vælg "Åben med" og find så Acrobat

Hvis det heller ikke virker, vil jeg tro du skal ud i noget med en geninstallering af Acrobat
Avatar billede mr2wear Nybegynder
21. august 2005 - 13:37 #4
jeg har fundet en anden løsning.. åbner .doc og vælger Print og så 'printer' jeg dokumentet ud med Acrobat Reader.. lidt specielt, men det virker..

ellers tak for hjælpen ;)