Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. august 2005 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bruger oplysninger og underskrift

Vi har i firmaet en standart extern/intern underskrift  på mails

Da denne er oprette ud fra en form for skabelon indsattes brugernavnet automatisk i underskriften.

vi har en bruger med et usernavn som vi helst ikke vil havde skal bruge som navn på underskrift.

Er det muligt at gøre så den ikke bruger usernavnet, men noget vi selv skriver.

Ved godt at man selv kan lave/oprette en underskrift (Tools - Preferences - signature) det er ikke denne det drejer sig om men den man kan indsætte ved at klikke på underskrift.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
17. august 2005 - 22:13 #1
Det felt der genererer brugernavnet har en formula, fx. @Name([CN];@UserName).
Indsæt istedet en formula, der tjekker om BrugerNavn = det navn i ikke vil have, og erstat det i givet fald med et andet:
@if(@UserName="det navn vi ikke vil have";"Et andet navn"; @Name([CN];@UserName))
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. august 2005 - 09:02 #2
lige en bemærkning, brugernavnet bliver vel ikke ændret (det bruger navn som brugeren er oprettet med?)
Avatar billede jogii Nybegynder
18. august 2005 - 09:57 #3
du er klar over at "underskrift" ikke er en standard Notes facilitet, ikke? Det må være nogen der har programmeret den til jeres firma. Hvor meget kender du til design i Notes? Jeg spørger bare for at afstemme måden man skal svare på.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. august 2005 - 17:19 #4
ja vi har fået lavet en form for skabelon/et stykke kode der samler opl til brug ved underskrift.

men da det er standat for alle brugere bliver man vel nød til at have en selvstændig for brugeren.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. august 2005 - 12:00 #5
tror bare at jeg laver en almindelig underskrift selv. Da jeg ikke er den store Notes programør
Avatar billede jogii Nybegynder
22. august 2005 - 09:57 #6
Hej Cyberspace, du er god til det der med at dyrke dårlig karma, er du ikke?