Avatar billede cjoensen Nybegynder
16. august 2005 - 13:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændringer i et word dokument

Jeg har lavet et word dokument med "ændringer". Jeg fjerner ændringerne, gemmer dokumentet og sender det til en kollega. Men når han åbner dokumentet så kan han se mine oprindelige ændringer. Hvordan sikrer jeg mig at han ikke kan se dem?
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. august 2005 - 13:06 #1
Sørg for enten at acceptere eller annulere ændringerne inden du sender det til ham... Hvis dette er gjort, og du sender den korrekte version til ham, burde alt være i orden!
Avatar billede boxer Nybegynder
16. august 2005 - 13:07 #2
Det burde han heller ikke kunne. Mit gæt er at du enten har glemt at gemme eller har gemt den et andet sted og sendt det forkerte Word dokument.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. august 2005 - 13:09 #3
Det er ikke tilladt at ha to spørgsmål om samme emne. Der ligger svar i det andet spørgsmål!
Avatar billede vejmand Juniormester
16. august 2005 - 13:09 #4
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
16. august 2005 - 13:10 #5
Ændringer - man kan vælge at lade være med at se dem -
Men for at de bliver helt integreret i dokumentet skal du også acceptere dem.
Se under FUNKTIONER og ÆNDRINGER og derefter kommer der et væktæjslinie frem -
1 - bladre til næste ændring
2 - bladre til forrige ændring
3- ACCEPTER ÆNDRING men der er en lille pil her - hvis du klikker på ikonet kan de se at du kan acceptere ALLE ÆNDRINGER I DOK.
du trykkker på dette - gem det - og så kan du sende det.
MVH
B
Avatar billede hcma Novice
16. august 2005 - 16:01 #6
cjoensen >>  læg selv et svar og accepter det
Avatar billede no_stress Nybegynder
16. august 2005 - 22:12 #7
Avatar billede cjoensen Nybegynder
17. august 2005 - 16:07 #8
nu  virker det. men jeg kan ikke få den til at acceptere et svar...
Avatar billede boxer Nybegynder
17. august 2005 - 16:20 #9
Det ser ud til at du har gjort det :o)