Avatar billede jimmy4650 Nybegynder
12. august 2005 - 08:26 Der er 7 kommentarer

Javascript i Flash site

Hej jeg har et javascript jeg gerne vil have til at virke fra mit Flash site.

Script.:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" SRC="http://support.webrenters.dk/sessioncore.php"></SCRIPT>

Men jeg aner ikke hvordan jeg sætter selve koden ind i flash action script.
Avatar billede rohaje Nybegynder
14. august 2005 - 09:59 #1
? vil du have data fra "http://support.webrenters.dk/sessioncore.php" ind i flash eller vil du bare fyre javascriptet af inde fra flash?
Avatar billede jimmy4650 Nybegynder
14. august 2005 - 10:03 #2
det skal bare fyrres af, ligesom hvis det skulle ind i et html dokument. Sessioncore.php henter noget data og viser et bestemet billede der hvor koden er sat ind.
Avatar billede rohaje Nybegynder
14. august 2005 - 11:04 #3
Du kan ikke indsætte javascriptet i flashen, det skal stadig sidde i html'en og så kan du kalde funktioner i javascriptet indefra flashen med

f.eks

getURL("java script:startChat();void(0)");
Avatar billede jimmy4650 Nybegynder
14. august 2005 - 11:56 #4
Hmmm ok, problemet er jo så at med den nye side vi skal lave er der ingen Html sider men det hele er ren Flash.
Avatar billede rohaje Nybegynder
14. august 2005 - 12:13 #5
Der må vel være én html, - den der embedder swf'en, hvor javascriptet så kan ligge,,
Avatar billede jimmy4650 Nybegynder
14. august 2005 - 13:24 #6
Nåå ja det har jeg naturligvis ikke tænkt på (index.html), er jo start. Takker prøver lige
Avatar billede jimmy4650 Nybegynder
14. august 2005 - 14:50 #7
Ja men det var jo lige det der skulle til Tak rohaje