Avatar billede leshrac Nybegynder
11. april 2001 - 20:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3D studio max!

Davs...
jeg har et problem... jeg har lave et badeværelse i 3d max, og så ville jeg lave det til en lille film, og så satte jeg et kamera og lavede det til en film, og det gik jo alt sammen meget godt, men da jeg så det jeg havde lavet var den helt gal... mine vægge bølgedeefterhånden som kameraet bevægede sig fremad og det ved jeg ikke hvcordan jeg får dem til at stoppe med!!!
Avatar billede jeffe Nybegynder
11. april 2001 - 20:28 #1
Hvordan har du lavet væggene? Og har du nogen specielle effekter der som måske kan gøre det ?
Avatar billede rrs Nybegynder
13. april 2001 - 11:18 #2
Kontroller at FOV\'en på kameraet er sat til noget fornuftigt - den skal nok være mellem 45 og 90 for at undgå \"skæve\" vægge.
Avatar billede leshrac Nybegynder
15. april 2001 - 17:02 #3
oki... det jeg præcis har gjort er at jg har taget et bitmap billede som lignede \"klinker\" (sådan nogle til badeværelser his du ikke ved hvad jeg mener) og så har jeg lave vægge ved hjælp ag boxe! og jeg ved ikke om det er der jeg har lavet fejlen?
Avatar billede rrs Nybegynder
15. april 2001 - 18:29 #4
Send gerne maxfilen incl. textures (Er det store bitmaps må du gerne lave dem om til *.jpg).

Så skal jeg se på hvad der er galt. Send til rrs@nospam.dk
Avatar billede leshrac Nybegynder
16. april 2001 - 13:51 #5
Åk det skal jeg gøre! du får den lige om snart
Avatar billede leshrac Nybegynder
18. april 2001 - 14:09 #6
Hmm tak for hjælpen gutter... mn jeg har selv fundet ud af det!