Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 10:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

små lyde i msn 7.0 hvordan laver man dem

de der små lyde man kan sende til hianden i messenger 7.0 hvordan laver man dem selv, og hvor skal man gemme dem.

de gemmer jo sig selv hvis andre sender til en
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 13:20 #1
Hvis du tænker på voice clips så kræver det 7.5 beta. Som ikke er frigivet til andet end beta tester endnu. Ellers har jeg ikke hørt om andre lyde man kan sende til hindanden
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 16:59 #2
nej tænker på nogen andre de lyde er lige vged siden af dit chatvindue i den lille højtaler men har fundet ud af det
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 16:59 #3
så lukker her
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 17:05 #4
De er altså ikke en del af messenger, men messenger plus
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 20:36 #5
godt så, så plus kunne jeg så ikke lige huske