Avatar billede 2nddesign Nybegynder
06. august 2005 - 18:25 Der er 4 kommentarer

Hjælp til nyt logo til SH-Design.dk og nyt design af hjemmeside

Jeg har fået den opgave at redesigne www.sh-design.dk og lave nyt logo, så nu mangler jeg bare lidt idéer til det.

Designet må gerne være enkelt og stilet...

Hvis der laves, så vil jeg gerne modtage PSD fil med..
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. august 2005 - 15:40 #1
og hvad er budgettet ?
Avatar billede 2nddesign Nybegynder
07. august 2005 - 20:37 #2
Hehe.. Det er min storebrors firma, så jeg har lovet at lave den gratis for ham.
Avatar billede macmops Nybegynder
08. august 2005 - 14:25 #3
tror jeg ville bruge nogle af hans møbler...forstået således at han beholder det sorte top men et af møblerne er karakteriseret med nogle enkelte fine hvide streger...
det kunne du prøve...
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
10. august 2005 - 22:33 #4
Måske kan du bruge noget fra en side jeg er i gang med, synes selv toppen ok
www.skjernlavprisbiler.skjern-net.dk
Den kan jo laves i mange farver, dog ikke i sort.
Jeg har også brugt det på: http://hjem.get2net.dk/Vest_Jylland