Avatar billede safl Nybegynder
06. august 2005 - 13:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ikoner til graph, history mm.

HellO!

Jeg soeger efter 3 ikoner.
1. Det ene skal vaere et graph ikoner altsa et ikon der illustrerer en lille graph.
2. Et history ikon, et lille ikon der skal illustrere historik.
3. Sidste ikon skal illustrere saarbarheds scanning. Altsaa noget rapport agtigt.

Haaber i kan hjaelpe med at finde saadan nogle!

mvh Simon
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2005 - 13:14 #1
du må jo ikke bare stjæle dem et eller andet sted fra, der er copyright på sådan noget...

Men anyway, ville nok være en stor hjælp hvis du fortalte hvor store de skal være og hvad de skal bruges til.
Avatar billede safl Nybegynder
06. august 2005 - 13:26 #2
De skal vaere 16x16 pixel.
Og din kommentar om copyright er direkte latterlig. Selvfoelgelig skal man ikke stjaele ikoner men har du nogensinde hoert om opensource?
Laes lidt her om de forskellige licenser: http://www.opensource.org/licenses/index.php

Der findes tons vis af gratis materiale! Hvis der nu var nogle der havde fundet nogle passende ikoner i Firefox, Thunderbird. Eller i KDE eller GNome kunne de bruges. Eller hvis folk har snublet over nogle tilfaeldige hjemmesider med ikoner til fri benyttelse.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2005 - 15:46 #3
gee jeg elsker at blive talt til som om jeg er lavet af lort, var bare en lille påmindelse, ja jeg har hørt om open source.

Og by the way har du selv læst aftalen til din firefox??? Prøv at klikke på "om firefox" i menen hjælp.....
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. august 2005 - 17:07 #4
Avatar billede hexya Nybegynder
07. august 2005 - 18:27 #5
Jeg er nysgerrig - lægger lige et "bogmærke" til denne tråd :^)
Avatar billede hexya Nybegynder
09. august 2005 - 22:51 #6
mobius6> er du flink og forklare mig, hvor jeg kan se, de er liscensfrie?
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2005 - 23:35 #7
nej det kan jeg ikke, men ved en gennemgang af downloads vil det fremgå at det ikke er alle som er gratis, enkelte koster fx 5$ for et set, men det fremgår efter der er trykket "download". hvis du er i tvivl så prøv: http://www.lighttek.com/support.htm
jeg fandt selv linket for længe siden på en link samling over "free graphics" visknok i HP sammenhæng, og har faktisk aldrig selv haft tvivl og det, men jo det er faktisk uklart om de kun er gratis for folk som har købt nogle af deres produkter?
hummm..
?-/
Avatar billede hexya Nybegynder
10. august 2005 - 04:50 #8
Så er du jo flink :) Tak - ville lige sikre mig, før jeg kastede linket i grams :^)
Avatar billede safl Nybegynder
24. september 2005 - 20:33 #9
Fandt selv hvad jeg skulle bruge.