Avatar billede diernaes Nybegynder
03. august 2005 - 16:13 Der er 2 kommentarer

Automatisk indsættelse af pris fra product-table på ordreform

Hej
Jeg arbejder med Order Entry standardbasen i Access 2003 og som standard valideres prisen fra varetabellen ikke ind på ordrelinien på formen. Altså: når jeg opretter en ordrelinie ved at finde varenummeret ønsker jeg, at enhedsprisen herfra automatisk indsættes på ordrelinien. Noget tip til hvad man skriver for at få dette til at virke?
Avatar billede jensen363 Forsker
03. august 2005 - 16:21 #1
Du kan tilføje prisprenhed direkte i formen
Avatar billede diernaes Nybegynder
24. august 2005 - 14:21 #2
Hej Jensen, undskyld den lange reaktionstid!! Du, det virker første gang, men hvis jeg ændrer prisen i den underliggende tabel slår det ikke igennem - hvor sikrer jeg mig, at prisen opdateres, når formen åbnes?