Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2005 - 11:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afmeld tråd

Jeg har fået tilmeldt mig en tråd som ikke længere er interessant for mig og den bliver bare ved og ved mig at køre og nu gider jeg ikke modtage flere mails derfra.

men hvordan kan jeg få lov til at afmelde mig?

klikker jeg på linket i min mail kommer jeg ind til en side hvor der står:

"Indtast venligst dit brugernavn som verifikation på at du ønsker at afmelde tråden.

Kender du ikke brugernavnet kan det ses i den E-Mail du modtog."

ovenstående er en lidt underlig besked for selvfølgelig kender jeg mit egen brugernavn - ydermere så står mit brugernavn ikke i mailen som der står i beskeden.

Nå, men jeg indtaster så mit brugernavn som jeg får besked på at gøre og her kommer så næste besked;

"Fejl i data. Ved kategori afmelding kan det skyldes at du abonnerer på en overkategori. Se mere på din konto side.

Kender du ikke login data, kan du få dem tilsendt via www.exp.dk/sendinfo.phtml"

jeg abbonerer ikke på nogle overkategorier så det kan ikke være det.

Så hvordan f*** afmelder jeg mig et spm!?
Avatar billede sardinen Nybegynder
03. august 2005 - 11:43 #1
Fjern fluebenet i Annonner i venstre side.
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2005 - 12:07 #2
prøver - så må jeg se om det hjælper.

men stadig er hele funktionen i mail-delen total amatør-agtigt udført :(
Avatar billede boxer Nybegynder
03. august 2005 - 12:09 #3
Efter du har fjernet fluebenet skal du lige trykke på send knappen.
Avatar billede sardinen Nybegynder
03. august 2005 - 12:10 #4
Nå ja - selvfølgelig :-)
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2005 - 12:58 #5
måske er jeg håbløs - men heller ikke så meget at jeg tror det hele fungerer uden submit :)

Jeg er nu heldigvis afmeldt kan jeg se så så langt så godt.

Derfor irriterer det mig stadig at funktionen ikke fungerer rigtigt fra mailen af
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2005 - 21:31 #6
snipsnapsnude - nu er dette spm ude...