Avatar billede w13 Novice
02. august 2005 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flytning af spørgsmål

Hej Admins.

Nu håber jeg, at dette er den korrekte kategori, så here goes:

Jeg fik ved en fejl oprettet et javascript-spørgsmål under asp-kategorien. Jeg har før prøvet at placere et spørgsmål under en forkert kategori, hvor man rådede mig til at kontakte jer angående flytning af spørgsmål. Men er lidt i tvivl om det var her, jeg skulle kontakte jer...

Dette er mit indlæg: http://www.eksperten.dk/spm/636796

På forhånd tak.
W13
Avatar billede roenving Novice
02. august 2005 - 14:50 #1
Forkert placerede spørgsmål flyttes ved at tage point selv og så oprette det i den anden kategori !-)

-- og spørgsmål om Ekspertens funktion er pr. kotume gratis, så også disse point skal du beholde !-)
Avatar billede w13 Novice
02. august 2005 - 14:54 #2
Hmmm... Ok :s Har det altid været sådan?

Nå, men det gør jeg så =)
Avatar billede w13 Novice
02. august 2005 - 14:54 #3
og svar fra mig...
Avatar billede roenving Novice
03. august 2005 - 09:56 #4
Nej, før den nuværende version af eksperten kunne (co)admins sætte en anden kategori på et spørgsmål ...