Avatar billede nesdam Nybegynder
30. juli 2005 - 17:41 Der er 1 løsning

billeder i tilsendte emails vises ikke

Ved modtagelse af email får jeg denne besked øverst på siden:
"nogle billeder blev blokeret for at hjælpe med at forhindre at afsenderen kan identificere din computer. Klik her for at hente billederne"
Hvordan får jeg min mail til at vise billederne automatisk ved modtagelsen uden at skulle foretage ovennævnte.
Bruger:
Norton antivirus/internetsecurity.
Microsoft AntiSpyware
IE 6.0 SP2
Kører gennem Linksys Router.
Avatar billede kenp Novice
30. juli 2005 - 18:51 #1
I OE ->funktioner ->indstillinger ->sikkerhed ->fjern fluebenet i "Bloker billeder og andet eksternt indhold i html-e-mail.