Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. juli 2005 - 22:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tjek om kontakter logger på

Dovenskaben længe leve

Nå men sad lige og tænkte på om det kunne være der var et program der kunne tjekke i løbet af en uge om mine kontakter logger på msn. Synes jeg har frygtelig mange men hvor en del ikke logge på..

Bare en forespørgsel.
Avatar billede snowball Novice
27. juli 2005 - 22:54 #1
Messenger Plus! (http://www.msgplus.net) har en "Begivenhedslog" funktion hvor du kan se hvordan personerne på din liste "opfører" sig. Du kan altså se hvornår de kom online/offline, hvornår de gik away, N/A osv. Funktionen virker selvfølgelig kun når du selv er online.

Hvis du vælger at installere Messenger Plus!, så husk at sige NEJ! til at installere deres sponsor programmer!!!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. august 2005 - 20:26 #2
Takker