Avatar billede ahh Nybegynder
27. juli 2005 - 21:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hente værdi til kombinationsboks

I en formular har jeg en kombinationsboks (Kombinationsboks351) som giver er oversigt over alle medlemmer.

Da der skal vises nogle bestemte medlemmer i Kombinationsboks351 ud fra indtastninger nyt felt (Betaler) er der i forspørgsel under Betaler tilføjet [Skriv betaler:] hvorefter oplysninger om denne betaler vises i Kombinationsboks351.

I stedet for at skulle skrive oplysninger på Betaler søger jeg en kommando som selv henter værdien i feltet Betaler og sætter det ind ved [Skriv betaler:]
Avatar billede roenving Novice
28. juli 2005 - 02:40 #1
Øeh, hwaddd ...

<form>
<select onchange="this.form.betaler.value=this.value">
  <option>-- Vælg betaler --</option>
  <option value="Hans Nielsen, Karl Bajsvej 23, 1332 Langeskov">Hans Nielsen</option>
  <option value="Karl Nielsen, Hans Bajsvej 23, 1332 Langeskov">Karl Nielsen</option>
</select><br>
Betaler: <input type="text" name="betaler" size="50">
</form>
Avatar billede roenving Novice
28. juli 2005 - 02:42 #2
Hov, jeg bemærkede ikke at det var et Notes-spørgsmål ...
Avatar billede ahh Nybegynder
28. juli 2005 - 18:14 #3
Jeg har placeret det forkert det skulle være unde Access men jeg ved ikke endnu hvordan jeg lukker et spørgsmål.
Avatar billede roenving Novice
28. juli 2005 - 18:20 #4
Så kan du måske bruge faq'en: http://expfaq.1go.dk !-)
Avatar billede ahh Nybegynder
28. juli 2005 - 18:45 #5
Opretter det igen under Access
Avatar billede ahh Nybegynder
28. juli 2005 - 19:01 #6
Lukker:o)