Avatar billede popsy Novice
20. juli 2005 - 01:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Møgirriterende reklame!

Kunne eksperten ikke sortere en smule i de reklamer der absolut skal vises på siden?

Jeg er møgtræt af at få et chok over den hvinen der skal afspille, når min mus tilfældigt strejfer den skide projektor reklame.

Hvorfor i alverden skal vi belemres med den slags, siden hvornår er det blevet et fact at jeg køber en projektor fordi jeg bliver irriteret på reklamen? :-/
Avatar billede ksoren Nybegynder
20. juli 2005 - 01:36 #1
Gør som os andre, sæt ban på/omdiriger adserver.adtech.de :)
Avatar billede popsy Novice
20. juli 2005 - 01:42 #2
Kender skam godt knebene, men forstår udemærket at Idg også skal tjene penge et eller andet sted. Derfor afstår såvidt muligt fra at bruge dem, i hvertfald på adtech ;)

Men ok, det kan jo blive slutpunktet, det er lidt træls ikke at kunne have lyd på. Måske er det kun mig, men den der lyd på den projektorreklame fidus, går altså lige i mine nerver :)
Avatar billede dmcn Praktikant
20. juli 2005 - 02:02 #3
Jeg har haft ban på eksperten-reklamer siden de første gang indførte reklamer med lyd. Det gider jeg ikke, så må de finde en anden måde at tjene penge på. :)
Avatar billede popsy Novice
20. juli 2005 - 02:34 #4
hmm, jamen så må jeg jo nok til det, hovsa, siden kan ikke vises står der nu :)
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juli 2005 - 11:11 #5
Blev du ikke gift sidste år?
Så burde du efterhånden have lært at ignorere høje skrigende lyde.*LOL*
Avatar billede popsy Novice
20. juli 2005 - 11:45 #6
Bahhh, jeg har mit eget kontor, og der kan døren lukkes, det holder normalt de skrigende lyde ude! Bare ikke den fra reklamen :D
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juli 2005 - 11:52 #7
Så må det naturlige næste spørgsmål være.
Sidder håndtaget udvendigt, eller kan du selv bestemme om du kan komme ud igen, når du er blevet sendt på værelset?
Avatar billede popsy Novice
20. juli 2005 - 12:01 #8
Hmmm, du stiller altid sådan nogle gennemborende spørgsmål...

Jeg nægter at svare, med henvisning til at svaret kan skade mit omdømme :D
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juli 2005 - 12:10 #9
Helt i orden, svaret er jo indlysende.
Men for lige at skade mit eget omdømme, om muligt, jeg er blevet SMIDT ud af mit kontor, der står nu en tremmeseng og diverse andre remedier til pasning og pleje af vores første barnebarn.*S*
Det sker inden for den næste måned, så Fru Kristoff er gået helt og aldeles i selvsving, man skulle tro det var hende der skulle have barnet.*G*

Så min PC m.m. står nu i gangen på 1. sal, bare en lille advarsel til alle jer, der stadig tror det er jer der bestemmer.
Avatar billede popsy Novice
20. juli 2005 - 12:21 #10
Hehe, det kan ske for selv den bedste ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2005 - 16:33 #11
Husker noget med at man kan få en kone-controller til pc'en men har glemt linket. Er dog ret sikker på det dengang kom fra dig fromsej :)

Men lige en komementar til emnet:
Hvis IDG tror at de sælger flere PCWorld (ja, reklamen er sgu fra dem selv) ved at indføre lyd på reklamer og spolere mit stream af musik, så kan de godt tro om igen. Hermed en opfordring til alle:

Når I bliver gerneret af det, så skriv til både sitet der annoncerer og til produktholderen, brok jer over det støj på nettet, spam dem til med mails og lad for alt i verden være med at klikke på l...et!

For ca. 2 år siden prøvede Tuborg, ni.dk, Politiken o.a. med lydreklamer som ved sidens load brølede løs. Jeg skrev til dem hver gang og sandelig om der ikke en dag kom en mail tilbage, som fortalte at de var stoppet p.g.a. utilfredshed fra brugerne. Nu har de så fundet på noget nyt og efter min mening lige så dårligt, for hvis nu musen lige tilfældigvis er over den reklame er vi jo ligevidt, det er yderst generende hvis man hører musik i baggrunden og hører ikke hjemme på en serviceside med mindre det kan fravælges.

Jo, man kan jo benytte tricket beskrevet herover, så slipper man et stykke tid, men i dette tilfælde mener jeg også det er vigtigt at regere på det og forsøge at påvirke narhovederne til at droppe den chikane af mediet. Lad dem forstå at når salgstallet forhb. rasler ned er den chikane altså årsagen *S*
Avatar billede apo Praktikant
23. juli 2005 - 09:24 #12
Jeg har ikke set en eneste reklame her på E, siden jeg installerede NIS (Norton Internet Security). Samtidig undgår jeg omkring 95% af reklamerne på nettet.

Livet på nettet er meget mere behageligt nu :-)

Apo