Avatar billede prst2002 Nybegynder
19. juli 2005 - 19:09 Der er 6 kommentarer

Xp Keyboard failure

Ved opstart af XP kan den ikke finde keyboardet... så er man jo lidt ude at svømme...hvad gør man?
Avatar billede trold1 Nybegynder
19. juli 2005 - 19:14 #1
Prøv lige at se efter i BIOS om du har et punkt som hedder noget med enable usb legacy support. Sæt den til enabled. Gem ændring og genstart
Avatar billede prst2002 Nybegynder
19. juli 2005 - 19:16 #2
Jeg kan ikke komme ind i Bios da jeg ikke har keyboard adgang...
Avatar billede trold1 Nybegynder
19. juli 2005 - 19:34 #3
Har du mulighed for at låne et alm keyboard, så prøv den vej omkring.

Du skriver ved opstart af XP kan den ikke finde keyboard, hvor langt er maskinen kommet, for du skal bare sikkert bare taste delete( eller f1 f2 f10 det står på skærmen) lige når pc er startet altså sort skærm med lidt tekst.
Avatar billede trold1 Nybegynder
19. juli 2005 - 19:35 #4
ps når du svarer mig skal du bare gøre det med en kommentar. Svar bruges først når der er en som har løsningen på problemet, så skal vedkommende lave et svar som du så accepterer.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 20:35 #5
Hvis det er et trådløst keyboard, så prøv at skifte batterierne.
Avatar billede trold1 Nybegynder
18. november 2005 - 22:05 #6
Hvordan går det?