Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juli 2005 - 11:26 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

god karma men hvordan?

Hej CoAdmins,

Jeg står i den situation af jeg skal give 2 brugere god karma, den ene af brugerne kan jeg ikke finde og den anden har aldrig besvaret,deltaget eller oprettet spørgsmål.

Det drejer sig om brugerne "quotech" og "m6", hvordan gør man det?

ha en god dag

mvh
mads
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2005 - 11:29 #1
Så er det så dejlig nemt så kan du ikke give dem karma :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. juli 2005 - 11:29 #2
hvis den ene ikke har deltaget i et eneste spørgsmål, hvorfor skal den så have god karma?

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=quotech
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=m6
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. juli 2005 - 11:30 #3
m6 findes hvis ikke - om den har gjort kan kun en coadmin sige...
Avatar billede popsy Novice
18. juli 2005 - 11:30 #4
m6 findes ikke, og quotech kan du ganske rigtigt ikke give karma, da han ikke har deltaget i noget som helst.
Karma uddeles naturligvis på baggrund af folks opførsel på eksperten, og da han aldrig har vist sin opførsel er det vel også meget rimeligt!? :)
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2005 - 11:30 #5
men man kan faktisk gøre det således (ved ikke om det er en bug) men normalt skal man jo have deltaget for at få noget karma... jeg ville sku ikke give karma til en som ikke har deltaget..

http://www.eksperten.dk/karma.phtml?username=quotech
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juli 2005 - 11:36 #6
Brugeren hedder M6 og ikke m6 (altså ikke med små bogstaver), så jeg synes det er en fin karma med god forklaring han har givet mig...så jeg synes lige jeg ville give ham god karma også.

Skal god karma udløses som et led i en god besvarelse??

mvh
Mads
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2005 - 11:39 #7
han findes stadigævk ikke så du kan ikke give ham karma.
Avatar billede hcma Novice
18. juli 2005 - 11:52 #8
du kan læse om karma her:  http://expfaq.1go.dk/?id=79#hvad_er_karma
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juli 2005 - 12:00 #9
Ok underligt...en har givet mig gode karma og underskrvet det med M6, så jeg ved ikke lige hvordan jeg giver god karma.

Hvordan fordeler vi point her?

mvh
mads
Avatar billede hcma Novice
18. juli 2005 - 12:03 #10
jeg synes du selv skal lægge et svar og så acceptere det (det er jo et generelt spørgsmål vedr. eksperten.dk, og det er noamalt gratis)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juli 2005 - 12:25 #11
ok, lad os lige se hvad elskermad.dk og popsy og kenp siger til dette?

mvh
Mads
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2005 - 12:30 #12
jeg er ligeglad med dem :)
Avatar billede popsy Novice
18. juli 2005 - 12:34 #13
Spørgsmål vedr. E plejer aldrig at koste noget.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juli 2005 - 15:10 #14
ok så lukker jeg her.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juli 2005 - 15:11 #15
luk!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. juli 2005 - 22:03 #16
Ang store/små bogstaver i brugernavne:

Jeg fandt en bug i Eksperten v4 (nuværende version), da den stadig var i beta (PRO-medlemmer havde adgang til beta'en, inden den officielle version blev lancheret).

Brugernavne var case-sensitive (dvs, "Hej" var forskellig fra "hEj" og "heJ"), og det gav problemer med de forskellige links.
Admins løsning var, at brugernavne blev case-insensitive (dvs, "hej" er lig "hEj" og "heJ"), og med små bogstaver.

Derfor: m6 = M6

/theSurfer
Avatar billede mat Nybegynder
19. juli 2005 - 11:23 #17
Et bud kunne vel være "mobius6" (M6), du deltager da såvidt jeg kan se i et par spørgsmål med ham?
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. juli 2005 - 22:01 #18
jep //M6 det er mig ;-)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 20:45 #19
ok tak for god karma mobius 6 !!

u r my buddypal!

mvh
Mads