Avatar billede dgj Nybegynder
17. juli 2005 - 15:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Girokort

Jeg har lige startet firma, og har fået girokort fra banken, og skriver på dem manualt, så tænkte jeg på om i kunne hjælpe mig, hvis min ide kan udføres, men ved ikke hvordan

1. Scanne et A4 med Girokort jeg har
2. Bruge det som baggrundsbilled i word så man kan pladsere tekstboks med brevflettings indhold
3. Baggrundsbilledet skal ikke printes med ud

er dette muligt?, og hvordan gør jeg?
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2005 - 15:58 #1
Jeg har en Skabelon liggende som jeg bruger ! Laver du fulde OCR linier eller bruger du +01 eller +74 ?
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2005 - 15:59 #2
Ellers har jeg gjort det, lavet de tekst bokse jeg skulle bruger og derefter laver 5-10 fejl print mens jeg lige fik placeret teksten korrekt !
Avatar billede dgj Nybegynder
17. juli 2005 - 16:39 #3
det er en +71, og ved godt man får fejl print's
Hvad mener du med OCR linier, jeg tænkte mere på at det var et billed
OCR er det ikke "Scan til Tekst" eller er jeg forkert på den der ???
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2005 - 16:43 #4
Okay ! Vil du så have den Word Skabelon jeg har ! Den burde du kunne arbejde videre på ?
Avatar billede dgj Nybegynder
17. juli 2005 - 16:48 #5
Jeg kan da prøve at gøre mit bedste :), min email er dgj@tdcadsl.dk
Avatar billede dgj Nybegynder
18. juli 2005 - 21:07 #6
Ja du må gerne sende en skabelon, så må jeg prøve og se om jeg kan redigere lidt i den
Avatar billede dgj Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:15 #7
Har redigeret i den så hvis der er nogle der vil have den så email me on dgj@tdcadsl.dk
Avatar billede leif Seniormester
11. oktober 2005 - 21:50 #8
Du må da gerne maile den tilbage til mig, så kan jeg se hvad du har gjort !