Avatar billede anna1 Nybegynder
17. juli 2005 - 10:24 Der er 1 kommentar

Hvordan forbinder jeg min xbox til min pc

Hej I rummet

Jeg har lige købt en xbox som jeg gerne vil forbinde til min pc
Men jeg kan ikke finde ud af hvordan man gør
Jeg har et krydset kabel / ruter samt en hub
og jeg har ikke nogen forstand på Ip opsætning pc eller xbox
så du må bærer over med mig :-)

(Da det er første gang jeg er her
må i undskylde hvis jeg ikke har lagt mit ? det rigtige sted)
Anna1
Avatar billede levich Nybegynder
17. juli 2005 - 10:53 #1
Har fundet det her på google: http://www.bootchip-aarhus.dk/Xguide.htm.
Du kan kun forbinde din xbox til din pc, hvis din xbox har en modchip.