Avatar billede duckie2 Nybegynder
15. juli 2005 - 11:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge en ny hjemmeside.

Hejsa alle it eksperter!

For 1½ år siden fik jeg lavet www.evolutiontour.com denne har vi været utrolig glade for. Men som virksomheden er vokset er efterspørgslen efter en større og mere beskrivende hjemmesiden også blevet en stor mangelvarer!

Så derfor skal jeg bruge nogle udkast/tilbud på produktionen af sådan en ny side.

Virksomheden er en tour selvskab med nu 16 ansatte! Der sælges forskellige ture og hotel ophold på den thailandske ø koh chang. Der er senere planer om, at dette skal udvides til andre steder i thailand.

Med meget stor inspiration fra disse sider www.asiancontact.co.th/ControllerServlet og www.kohchang.sawadee.com/
Skal siden indeholde følgende... ca.:

Welcome (forside)
Kochang info(info om øen med billeder)
Kochang map(gæt selv :-))
Tours (beskrivelse af ture med billeder)
  - Byboot
  - Safari
  - Unknownkochang
  - Dolphins
  - Speedboat
  - Cambodia
Private tours (beskrivelse + billeder)
Transport (beskrivelse + billeder)
Hotels (beskrivelse + billeder)
  - kochang
  - kosamui
  - pattaya/jomtien
  - Bangkok
  - Phuket
  - XXXXX
Indochina tour (beskrivelse + billeder)
  - Cambodia
  - laos
  - Vietnam
Photo gallery (bare billeder)
Online booking (skal kunne booke overstående hoteller ,,,,, vi skal bare modtage bookingene pr. mail)
Contact (beskrivelse af virksomheden samt billeder af de ansatte og lidt info om dem.... kontakt informationer selvfølgelig også)

Siden skal laves i 3 sprog...... Dansk/Tysk/Engelsk

Siden skal kunne betjenes af os (som er ret it dumme :-))
Vi skal selv kunne oprette nye ture og hoteller osv. tekster billeder skal kunne ændres!

Lad mig hører fra Jer. Hvilket sydstem vil passe godt til overstående?
Pris/udkast?

Mvh Kenneth Boyen
tlf.  60191144
Avatar billede pehory Nybegynder
15. juli 2005 - 11:35 #1
Hej Kenneth. Jeg vil gerne give dig et tilbud, men ikke her på eksperten. Skriv din mail så jeg kan kontakte dig, eller kontakt mig på peter @ peterrytter . dk (slet mellemrum)
Avatar billede duckie2 Nybegynder
15. juli 2005 - 11:39 #2
Min mail er kboysen @ mail . dk  (slet mellemrum)
Avatar billede areon Nybegynder
15. juli 2005 - 13:00 #3
Mail sendt.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
15. juli 2005 - 13:12 #4
har ikke modtaget noget.....endnu
Avatar billede Mik2000 Professor
15. juli 2005 - 15:45 #5
Hej Kenneth

Det er en glimrende beskrivelse du laver. Vi vil meget gerne give et tilbud på siden. Vores PC med alt vi benytter til tilbud, regnskab mv er desværre pt. til reparation, men vi forventer at få den igen om 5 dage.
Hvis du kan vente dertil så sender jeg dig en mail.

Se evt TechShop.dk for mere information om os.
Af referencer kan bl.a. nævnes jb-consult.dk (bare hvis du lige vil se en mere)

Men du kan lige skrive her om det har interesse når jeg først kan skrive om 5 dage med et konkret tilbud.

Det er et enkeltmandsfirma hvor vi er 3 om de daglige opgaver Ejer/programør/Webhotel, Designer og en til alt salg (på hjemmesiden kaldet TechShop :: Services).
Mht. oversættelsen så kan I vælge selv at gøre det (da vi laver CMS/Admin system til jer), eller også kan vi gøre det via et samarbejde vi har.

Vores CMS er lavet 100% fra bunden og er lavet til folk som ikke kender så meget til det. Bl.a. har vi på alle sider en hjælpefunktion. Du vil selv være i stand til at oprette adminpersonale i forskellige "niveauer". Vi har også lagt vægt på søgeoptimering på bl.a. Google og andre søgemaskiner under programmeringen, hvilket typisk er det, som standard systemerne mangler. Standard systemerne kan også til tider være svære at bruge for "ikke-ITnørder".

Men som sagt, hvis du kan vente 5 dages tid (hvis alt går vel) så vil jeg gerne sende et tilbud til dig.

Mvh
Kim
Avatar billede duckie2 Nybegynder
15. juli 2005 - 15:52 #6
jeg tager ingen beslutning før om ca. 7 dage......alle skal jo have en chance ikke :-)
Avatar billede locturian Nybegynder
15. juli 2005 - 16:16 #7
Hej Duckie2,

Jeg snakkede sammen med dig tidligere i telefonen i dag, og tak for en behagelig samtale...
Hvis du har yderligere spørgsmål, har du mit nummer - Ellers email - sj@firmaside.com

Bare lige for at smide et par referencer :

Malerlager.dk - Kører på en CMS/Shop løsning jeg selv har udviklet - Det samme system, har via den virksomhed jeg arbejder for, også adskillige andre kunder tilknyttet det samme system. Så skalerbart er det ihvertfald.

Jeg har også lavet Byggestart.dk, som er en privat/håndværker formidling.

Begge systemer lever af internettet, hvorfor jeg selvfølgelig også mere en kompetent inden for alt hvad der hedder online betaling, samt annoncering på nettet og søgemaskin optimering.

Andre referencer kunne remses op i flæng...

Driver min egen virksomhed der hedder DotNext (www.dotnext.dk) ved siden af mit normale job som udviklingschef.

Ville bare lige give lidt yderligere informationer :-)

Med venlig hilsen, Søren A. Jørgensen
Avatar billede Mik2000 Professor
16. juli 2005 - 19:59 #8
Hej

Det lyder godt. Så vil jeg sende dig en mail i starten af næste uge.

Med Venlig Hilsen

Kim Revsbæk
Avatar billede Mik2000 Professor
19. juli 2005 - 17:36 #9
Hej

Vi får SATA kablerne i morgen. Dem havde de glemt at sende med. Såfremt harddiskene så virker (hvilket jeg satser på de gør), så sender jeg et tilbud.

Mvh
Kim
Avatar billede thb Nybegynder
21. juli 2005 - 09:52 #10
hvis du ikke har fundet en god leverandør endnu, så kontakt www.komputer.nu, de kan helt sikkert levere præcis det du vil have :)

Thomas
Avatar billede duckie2 Nybegynder
21. juli 2005 - 11:46 #11
lukker her og tager en beslutning
Avatar billede Mik2000 Professor
21. juli 2005 - 12:12 #12
Hej

Jeg har lige sendt dig en mail, så håber den når at komme med :)

Mvh
Kim
Avatar billede opstarteren Nybegynder
22. juli 2005 - 10:53 #13
den kom med Kim

Har valgt en til at lave det!

tak for jeres gode tilbud og tid!