Avatar billede eiken Nybegynder
15. juli 2005 - 08:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor får jeg hjælp ?

Når jeg ikke kan få hjælp hyer på E, hvor kan jeg så få hjælp. Der findes vel andre sites som E ???
kan jeg få nogle adresser ???
Avatar billede weblex Nybegynder
15. juli 2005 - 10:06 #1
Har været diskuteret mange gange før - bl.a. her:

http://www.eksperten.dk/spm/626483
Avatar billede huset Praktikant
15. juli 2005 - 10:35 #2
Hvad er det du ikke kan få hjælp til herinde?
Avatar billede eiken Nybegynder
16. juli 2005 - 18:34 #3
HUSET -Ja, det er f.eks. www.eksperten.dk/spm/632244, og det sker tit at jeg må vente flere dage for at få svar på ganske banale spørgsmål. E har været bedere, meget bedre end som nu.
Avatar billede huset Praktikant
16. juli 2005 - 18:41 #4
Nu er det også sommer, og ikke alle gider stene på E denne tid!
Avatar billede eiken Nybegynder
16. juli 2005 - 23:14 #5
Det forstår jeg godt, men nu har jeg ventet 4 dage for at få et svar på et lille banalt spørgsmål, og det syntes jeg ikke er helt rigmeligt, for der er stadig mange on-line brugere
Avatar billede roenving Novice
16. juli 2005 - 23:39 #6
Rimeligt ?-)

-- men man kan da ikke med rimelighed kræve, at nogle, som gerne vil hjælpe en frivilligt og gratis, skal stå til rådighed på et eller andet specielt tidspunkt eller tidsrum !-)
Avatar billede eiken Nybegynder
17. juli 2005 - 16:26 #7
Rigmeligt, JA - hvorfor kan alle De fjolser som gir` indlæg på dette spøggsmål, ikke lægge en komentar/svar på spm 632244. Er det fjolser allesammen ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2005 - 20:56 #8
Styr lige mundsavlet mester.
Dette er 100% frivilligt, så det tager den tid det tager!