Avatar billede syncro Nybegynder
14. juli 2005 - 14:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange gange ligger den samme fil på serveren.

Hej

Hvordan kan jeg finde ud af hvor mange gange en fil ligger i samme vertion på serveren.

Jeg har en hel den gamle brugere som har gemt billeder og andet under deres brugernavn. Jeg ønsker ikke at slette alt, men jeg ved at mange billeder ligger der 4-5-6 gange, da de er blevet mailet rundt og der efter gemt.

Hvordan gør man det nemmest ?

På forhånd tak
Mads
Avatar billede leif Seniormester
14. juli 2005 - 14:13 #1
Hvis det er billeder kan du bruge d'peg fra somewareonthe.net

Er det andre filer ved jeg at Total Commander har en Fildublet søgning !
Avatar billede leif Seniormester
14. juli 2005 - 14:15 #2
Men du kommer ikke udenom en masse manuelt arbejde ! Men hvis personerne har en personlig mappe på serveren skal du vil ikke ind og lure hvad de har liggende andet om det er i strid med den IT politik I har.
Avatar billede syncro Nybegynder
14. juli 2005 - 14:24 #3
Det er ikke en personlig mappe på den måde, de er ikke ansat længere. Det er bare "gammel" data der ligge usorteret og fylder på serveren. Men det er ikke så gammelt at alt skal slettes.
Avatar billede leif Seniormester
14. juli 2005 - 14:26 #4
Okay, kunne du bruge min første kommentar til noget ? Men som sagt bliver der uanset hvad en masse manuelt arbejde hvis du vil være 100% at det er dubletter du sletter.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. juli 2005 - 14:35 #5
jeg plejer at benytte lookdisk til dokumenter. ved ikke hvordan den håndterer billeder. men tjek den, det fungerer bare rigtig godt http://www.fxsearch.com/ldw_eng/
Avatar billede syncro Nybegynder
14. juli 2005 - 14:55 #6
Tak, mrmox2. Det var lige det jeg ledte efter. Det virker fint.Send et svar.

Jeg kunne ikke umiddeltbart finde funktionen i Total Commander.

Tak for hjælpen til jer begge.
Avatar billede leif Seniormester
14. juli 2005 - 15:03 #7
Den ligger ellers i Kommandoer -> Find Filer -> Avanceret -> Dublet Filfinder !
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. juli 2005 - 22:54 #8
svar
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. juli 2005 - 14:36 #9
takker