Avatar billede fassos Nybegynder
13. juli 2005 - 18:56 Der er 10 kommentarer

Daemon tools vil ikke læse rar fil

Jeg har lige indpakket et spil med winrar, men jeg ved ikke om det er rigtigt gjort..! Jeg har mountet med Daemon Tools, men der står beskadig fil ??!?!?!? Nogen som kan hjælpe?!?!?
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juli 2005 - 19:30 #1
øhm, d-tools mounter da ikke rar filer?
mener du ikke at du lige har udpakket en rar fil og ikke indpakket???
Avatar billede egr_sli Nybegynder
13. juli 2005 - 19:42 #2
ved ikke lige om det er passende men winrar kan kan da læse rar filer ;D
Avatar billede fassos Nybegynder
13. juli 2005 - 19:53 #3
Det jeg mener det er at jeg har en mappe som jeg har indpakket i winrar for at bruge det i daemon tools men når jeg åbner filen som er på 403 mb står der at den er beskadig?!??!
Avatar billede fassos Nybegynder
13. juli 2005 - 20:01 #4
er der ikke lige en som kan give en brusanvisning til win rar hvordan man pakker filer ind evt. hjælpe med problemet
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juli 2005 - 20:28 #5
øhm jeg tror der er noget du har misforstået.
Daemon tools kan læse blandt andre ting .iso og .nrg og .bin CD images. Det læser ikke rar filer.

Hvis du vil have noget pakket sammen så gør det i en iso fil.
Avatar billede fassos Nybegynder
13. juli 2005 - 20:38 #6
Hvordan laver jeg en iso fil??!?!
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juli 2005 - 20:49 #7
Avatar billede fassos Nybegynder
13. juli 2005 - 20:56 #8
ok bruger magic iso hvordan gør jeg hvad skal jeg ind i og jeg har installert programmet !??!
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juli 2005 - 20:58 #9
Der er et menu punkt der hedder "help". Start der.
Avatar billede fassos Nybegynder
13. juli 2005 - 21:19 #10
øh ja?!?!