Avatar billede bademest Nybegynder
12. juli 2005 - 12:00 Der er 1 kommentar

3D-tegning af Hamam/tyrkisk bad

Jeg er som komplet nybegynder blevet frarådet at kaste mig ud i et forsøg på at lave en seriøs model af en hamam/tyrkisk bad. Derfor kaster jeg nu opgaven ud i dette forum.

Hjælp mig med at lave en 3D fremvisning af en Hamam/Tyrkisk bad. Tegningerne skal bruges for at vise hvordan en Hamam vil kunne se ud, og hvis resultatet er vellykket, vil det indgå i en præsentation som vil blive givet til overborgmesterkandidater i Københavns kommune og ikke mindst præsenteret for pressen.

3D-modellen vil indgå i et forsøg på at gøre spørgsmålet om en Hamam/Tyrkisk bad til et emne ved efterårets valgkamp, og er på denne måde en del af et pilotprojekt i samarbejde med Badeanstalten på Sjællandsgade. Der er ingen økonomi af betydning i projektet, men hvis du har mulighed for at kigge forbi Badeanstalten på Nørrebro - Kbh., så giver vi en god frokost for din ulejlighed. Tjek evt. www.badeanstalt.dk for at læse lidt om hvem vi er.

På grund af det omfattende arbejde vi kræver, har jeg kastet alle mine points efter opgaven.
Avatar billede weblex Nybegynder
13. juli 2005 - 19:19 #1
Hvis du ikke får svar her, kan du måske prøve http://www.3dmaxer.dk, hvor de hårde 3d´ere sidder :o)