Avatar billede martin_moth Mester
08. juli 2005 - 08:29 Der er 1 løsning

Bestemt datoformat

Hejsa

Jeg tror jeg forstår principperne i XML / XSL, og jeg har rodet mig ud i et simpelt problem.

I min XML-fil står en dato på formatet 12/6/2005 (6. dec. 2005). XML-filen genereres af et program, og indeholder alverdens data, som jeg skal lave en rapport over.

I min rapport-stylesheet (xsl), som er en standardskabelon, som jeg retter i, står datoen som

<xsl:value-of select="inr:date()"/>

Men det bliver skrevet ud som 12/6/2005 (=6. dec. 2005).
Vil hellere have skrevet det ud som dd.mm.yyyy.

Det samme med tiden:

<xsl:value-of select="inr:time()"/> bliver til noget med am og pm - vil gerne have det som 24-time-klokkeslet (uden am/pm)

Hvordan?
Avatar billede martin_moth Mester
08. juli 2005 - 08:29 #1
Formuleret forkert. Opretter nyt sp.