Avatar billede rumbassen Nybegynder
07. juli 2005 - 08:55 Der er 1 kommentar

Åbne dat fil som er lavet med sqlite

Hej alle...
Hvordan åbner jeg lettest en dat fil lavet med sqlite hvis jeg skal redigere i den?

Hvis jeg åbner filen med notepad står der øverst i filen: This file contains an SQLite 2.1 database
Resten af filen er ret svær at tyde...

Findes der en fri version af sqlite med grafisk interface så jeg kan redigere denne dat fil? eller hvordan kan jeg gøre dette?
Avatar billede rumbassen Nybegynder
14. juli 2005 - 07:30 #1
:-(