Avatar billede palle20 Nybegynder
06. juli 2005 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Repair Registry Pro

Min søster har en gammel computer hvor der kommer nogen grå bokse op hvor det omhandler Repair Registry Pro hvor den siger:

Critical errors to fix do following;1 download registry repair fra www.repairreg.com. install,run and reboot your computer. FAILURE TO ACT NOW MAY LEAD TO DATA LOSS AND CORRUPTION!!!!

Hvad kan dette skyldes??? er det noget form for virus eller er det noget i windows som man kan fjerne så man undgår at disse beskeder kommer op hvergang hun er på internettet.

Help
Avatar billede gratis Nybegynder
06. juli 2005 - 13:54 #1
der er højst sansynligt snavs på pc'en... hvis du synes så prøv dette:.

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet, vælg at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay popper der et nyt vindue frem med notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopier dem herind så en log-tyder ka kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. juli 2005 - 15:07 #2
her si´r de en deaktivering af servicen messenger er nok.?
http://www.windowsforumz.com/Security-Messager-Service-Pop-Dialogs-ftopict546959.html
deaktiver messenger.->http://itpro.no/art/3895.html

men det er go´ ide lige at checke for virus..O)
Avatar billede palle20 Nybegynder
10. juli 2005 - 12:44 #3
jeg kan ikke godtage dit svar bartfreak da du kun har skrevet en kommentar....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. juli 2005 - 14:41 #4
okay..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. juli 2005 - 20:28 #5
øh..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. juli 2005 - 15:49 #6
har smidt et svar, lidt forsinket men det er der..O)
er du sød at lukke..?