Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
05. juli 2005 - 20:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Side et fra én papirbakke og alle efterøflgende fra en anden

Er der nogen der ved, hvordan man får Word til at udskrive alle dokumenter således:

Side 1 fra den ene papirbakke
Alle efterfølgende fra den anden papirbakke?
Avatar billede silver-fbj Nybegynder
05. juli 2005 - 20:26 #1
Under Filer -> sideopsætning -> i fanebladdet Papir... Her kan du sætte side 1 til noget andet resten af dokumenetet.
Det skulle vist være det
05. juli 2005 - 20:27 #2
Åbn skabelonen NORMAL.DOT
Foretag ændringen af papirbakker under Filer->Sideopsætning, fanen Papirkilde
Gem skabelonen

Opret et nyt dokument, og ændringerne i normal.dot vil nu være slået igennem.
05. juli 2005 - 20:28 #3
Ændringen gælder for alle fremtidige dokumenter, de eksisterende dokumenter påvirkes ikke af det. Her må du åbne dokumenterne og foretage indstillingen.
Avatar billede silver-fbj Nybegynder
05. juli 2005 - 20:29 #4
Hmmm. Hvis det skal være for alle dokumenter (var lidt hurtig)... går den selvfølgelig ikke...
Der skal du nok oprette et skabelondokument med instillingen i... Og så benytte den efterfølgende til nye dokumenter.
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
05. juli 2005 - 20:30 #5
Silver: Hvordan opretter man et skabelondokument?
05. juli 2005 - 20:31 #6
Læs mit indlæg fra kl. 20:27:17. Der står beskrevet hvordan du gemmer i skabelonen.