Avatar billede thoke.dk Nybegynder
05. juli 2005 - 15:49 Der er 5 kommentarer

Dell bærebar på nettet

Jeg har lige formateret en bærebar Dell computer som jeg gerne vil have på nettet. Problemet er bare at windows åbenbart ikke har de nødvendige drivere til netkortet. Derfor ville jeg hente nogen drivere på nettet, måske der var nogen herinde som vidste hvilken driver jeg skal bruge til et netkort i en Dell bærebar. (Vil helst undlade at åbne den for at se serienr på kortet.) Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Let tjente point på denne tråd da det haster lidt !
Avatar billede snowball Novice
05. juli 2005 - 15:57 #1
Prøv og gå ind på http://support.euro.dell.com/dk/da/index.asp?segment=pad&rlevel=5&referrer=/dk/da/filelib/index.asp og indtast PC'ens Service Tag (står i bunden af den bærbare).

Derefter får du en liste frem hvor du vælger "Network Drivers" og derefter din version af Windows. Så får du en liste frem over drivere til netkortet. Der kan dog være drivere i listen som ikke passer til den hardware der sidder i PC'en, så du skal måske prøve dig frem.
Avatar billede thoke.dk Nybegynder
05. juli 2005 - 16:59 #2
tak.. ! Svar nok for mig.. skal du have point må du lige skrive som svar
Avatar billede snowball Novice
05. juli 2005 - 17:28 #3
:)
Avatar billede snowball Novice
21. juli 2005 - 10:52 #4
Husk venligst at acceptere svaret for at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede snowball Novice
31. oktober 2005 - 21:55 #5
thoke.dk ?